Tag ^_^

კიდევ ერთი Tag თამაში , Tag თამაშების მოყვარულისგან – სოფოსგან :))) მის ბლოგზე ვნახე და ვიფიქრე ” მოდი მეც გავაკეთებთქო ”  ♥



მიყვარს: ჩე-მე-ბი, ვოგი, სიარული(მაღაზიებში), ლაპარაკი
ვოცნებობ: ვოცნებობ ოცნებების ახდენაზე
ვფიქრობ: ბევრ რამეზე, ხშირად მომავალზე

მძულს: მატყუარები (სან)
ვნანობ: ქიმიის მასწავლებელს ის 0,5 ქულა რო შევარჩინე (kiddin') :D
კმაყოფილი ვარ: მაშინ როცა მიზანს ვაღწევ
მენატრება: ყველა განვლილი დღე მენატრება
მსურს: უუუჰ, ბევრი რამე. я девочка по имени хочу
მაღიზიანებს: ჭორიკანა და ბაძურა ხალხი
ვგრძნობ: რომ ყველაფერი კარგადაა
მეშინია: სიცივის.. ზამთარში რომ იცის
ვიცი: რომ ბევრი რამ არ ვიცი
არ ვიცი: ხანდახან არ ვიცი ხოლმე რა მინდა, არ ვიცი რა ვუშველო ჩემს ხასიათს
შემიძლია: უჰ, ყველაფერი შემიძლია :დ :დ
არ შემიძლია: მათემატიკა ! აი არ შემიძლია
ვმეგობრობ: მეგობრებთან
ვაპატიებ: თითქმის ყველაფერს, მთავარია მეორედ არ განმეორდეს
ვტირი: ხანდახან ძალიან წვრილმანებზე
ვიცინი: რაზეც მეცინება იმაზე, შეიძლება სხვისთვისაც სასაცილო არ იყოს,
 მაგრამ აი მაგალითად მე და მაკოს
ყველაფერზე გვეცინება =))))
ვეძებ: ვიპოვე
 
ღირსი ვარ: ჰმმ
ვკარგავ: თმისამაგრებს
მშურს: ყველა იმ ჟურნალისტის რომელიც ვოგში დააბიჯებს
ვემალები: ვინც მაწუხებს იმას=)))
ვემტერები:  მტრებს =))
მაინტერესებს: ბევრი რამ (curiosity)
არ მაინტერესებს: ეხლა მივხვდი რომ ხშირად ვხმარობ ამ სიტყვებს :დ
"არ მაინტერესებს"
მრცხვენია: ხანდახან სიჩუმე როცა არის და მარტო მე მეცინება
ვინახავ: წერილებს

 

მიკვირს: უთავმოყვარეო გოგოების
მიხარია: ყველაფერი რაც მახარებს
ვჭორაობ: – მაშინ, როცა ვუყურებ GGს
ვდარდობ: აი ეხლა მედარდება :დ
მსიამოვნებს: ყურადღება
მესიზმრება: სიზმრები
მწყინს: უყურადღებობა, ტყუილები, უსამართლობა
ვხარჯავ: დროს, ფულს, ენერგიას
ვღალატობ: არავისაც არ ვღალატობ!

ვკამათობ: უჰ ხშირად, ჩემი პროფესიაა
ვუხეშობ: როცა ცუდ ხასიათზე ვარ
ვუსმენ: მუსიკას, ლაპარაკსს
ვყოყმანობ: ტანსაცმლს არჩევის დროს

ვამზადებ: საერთოდ ვერ ვამზადებ :დ
ვუყურებ: ფილმებს
ვცხოვრობ: ბევრი რამისთვის, ვინმესთვის და საკუთარი თავისთვის
ვცემ: რასაც მე და ნიკუშა ვჭიდაოოოობბბთთთ :დ
ვყვირი: როცა ვბრაზდები
ვმღერი: აბაზანაში
ვასრულებ: სიტყვას


ვერიდები: იმ ხალხთან ურთიერთობას ვინც არ მომწონს
ვთამაშობ: იჯის :დ
ვიტყუები: როცა სხვა გზა არ არის
ვგიჟდები: საყიდლებზე
ვეჭვიანობ: როცა მეეჭვიანება
ვაგროვებ: ლამაზ იარლიყებს ^_^
ვიზიდავ: ჰმ :დ
ვალამაზებ: ყველაფერს რასაც გალამაზება ჭირდება
Leave a Reply

